Rafała Wiernickiego, który w trakcie naszej długiej współpracy stał się de facto współautorem strony - wystarczy zobaczyć na ilość artykułów,
Milana Černohorského,
za udostępnienie swoich publikacji, zdjęć i map (oryginały można znaleźć
na http://www.parostroj.net/),
Filipa Karońskiego, za
korektę popełnionych przeze mnie tłumaczeń, udostępnienie swoich tekstów,
rozkładu z 1935 roku, i wiele innych rzeczy,
Marka Potockiego "Qrczaka",
za za uzyskanie zgody na publikację tu tekstów o Kolejce Sowiogórskiej,
a także za udostępnienie "Pielgrzymów", za zapał do tworzenia
swojej Bazy Kolejowej, no i za miejsce na serwerze
Janusza Kućmina, za możliwość
publikacji jego arcyciekawych tekstów,
Martina Ročnaka z Liberca,
za wyklarowanie rzeczywistej sytuacji Kolei Izerskiej,
Andrzeja Massela, Tomáša Hádka,
Martina Šildbergera za udostępnienie swoich zdjęć,
Marka Basty, Tomasza Plucińskiego, za stare rozkłady jazdy,
Marcela Štancla, za pomoc,
informacje i "Železniční Magazín",
Václava Haasa, za udostępnienie
dużej ilości materiałów o Kolei Izerskiej,
Wojtka "Kiefera" Kurzyjamskiego,
za SRJ, WOSy i inne ciekawostki,
Honzy Slavíka za całokształt
swojej osoby,
Andrzeja Szynkiewicza,
za udostępnienie swoich tekstów,
Mojmíra Leštinského za skany unikatowych pocztówek,
Ondry Řepki za niezwykłe kolejowe zdjęcia z okresu, kiedy ich robienie groziło karą,
oraz wszystkich tych, którzy
mi pomogli, a których nie wymieniłem.