OBK logo Ogólnopolska Baza Kolejowa

Linia LHS: Most na rzece Bug – Sławków Południowy (SZ) (65)

Odcinek:

Ostatnia zmiana: 2024-01-17 (kilometraż)

[Pokaż/ukryj więcej elementów]
Punkt (województwo) km km taryfowy
[Pokaż/ukryj poza zasięgiem]
0,000
 
    3,123
 
   
  Hrubieszów CPN   (L)
4,730
 
   
  Werbkowice POSL   (L)
15,530
 
    18,902
 
   
  Koniuchy (M)   (L)
27,880
 
   
  Miączyn   (L)
36,887
 
    45,530
 
    49,880
 
    53,750
 
    59,522
 
   
  Zawada POSL   (L)
64,797
 
   
  Niedzieliska   (L)
69,100
 
    77,197
 
   
  Zwierzyniec   (L)
85,100
 
    87,258
 
   
  Szozdy   (L)
92,400
 
    96,800
 
   
  Tereszpol (M)   (L)
98,290
 
   
  Biłgoraj LHS   (L)
107,202
 
   
  Zagumnie   (L)
111,000
 
   
  Ciosmy (M)   (L)
120,100
 
    127,500
 
   
  Maziarnia   (R)
130,320
 
   
  Golce   (R)
133,400
 
    140,443
 
    144,100
 
   
  Zarzecze   (R)
146,100
 
   
  Nowosielec   (R)
151,450
 
   
  Nowosielec (PO)   (R)
152,390
 
   
  Puszcza "Z"   (R)
159,316
 
   
  Bojanów (PO)   (R)
167,990
 
   
  Bojanów   (R)
168,760
 
   
  Drozdów   (R)
179,258
 
    183,010
 
   
  Krzywica   (R)
188,450
 
    197,150
 
   
  Wojków   (R)
202,840
 
   
  Niekrasów   (T)
210,992
 
   
  Pliskowola   (T)
  Strzegomek   (T)
217,350
 
    231,000
 
   
  Grzybów   (T)
238,617
 
   
  Solec Nowy   (T)
248,560
 
   
  Raczyce   (T)
255,152
 
   
  Chmielnik (LHS)   (T)
265,400
 
   
  Gołuchów LHS   (T)
270,790
 
   
  Motkowice   (T)
285,130
 
   
  Łączyn   (T)
295,995
 
   
  Zagórze (LHS)   (T)
305,780
 
    317,615
 
   
  Sędziszów   (T)
317,615
 
    323,730
 
   
  Kępie   (K)
338,000
 
   
  Zarzecze (LHS)   (K)
362,404
 
    368,654
 
   
  Olkusz   (K)
378,081
 
    380,030
 
   
  Bukowno   (K)
386,435
 
   
  Sławków LHS   (S)
394,650
Obraz
Stan linii « Pokaż/ukryj

Jeżeli masz jakieś materiały, które powinny Twoim zdaniem znaleźć się na tej stronie - wyślij je do nas.
Uzupełnij dane  | Napisz email do redakcji | Jak dodać nowe zdjęcia?

Komentarze:

Sekcja komentarzy służy wymianie informacji, poglądów, oraz innych informacji pomiędzy użytkownikami Bazy. Prezentowane tutaj wypowiedzi należą bezpośrednio do ich autorów i nie stanowią treści informacyjnej tej strony.

[pokaż/ukryj starsze ⇅]

  • #14 marcin_f (2021-08-06 14:18:08)
    @113 Odsyłacz do arta został usunięty przez moda. Na pewno nie zamierzam próbować go ponownie publikować ani jakoś przemycać, skoro wolą moda jest, by go nie publikować. Sorry i powodzenia w guglowaniu.
  • #15 (odp. na #14) wasiukibic (2021-08-06 15:20:17)
    Skoro zostałem wywołany do tablicy. Odnośnik do serwisu, który toleruje chlew, jaki systematycznie pojawia się w komentarzach, mimo wielu próśb, także i moich. Im może jest z tym dobrze, ale Baza Kolejowa nie będzie kolejnym kanałem dystrybucji kłamstw, oszczerstw, leczenia kompleksów, etc.
  • #16 113 (2021-08-06 16:06:29)
    @marcin_f: Rozumiem, choć z tego co napisał wasiu powyżej może nie być to wiarygodne źródło informacji.
  • #17 (odp. na #16) wasiukibic (2021-08-06 16:24:00)
    Nie zrozumieliśmy się. Ja nie podważam kompetencji Redaktorów Rynku Kolejowego, ani rzetelności i zgodności z prawdą ich artykułów/felietonów. Kwestionuję jedynie publikowanie, jak leci, bzdur na temat kolei, w szczególności dotyczących Dolnego Śląska i Wrocławia, oszczerstw pod adresem różnych ludzi, firm, organizacji pożytku publicznego, ocierających się de facto o paragrafy, etc.
  • #18 113 (2021-08-06 17:32:06)
    @wasiukibic: A to do Rynku Kolejowego wrzucał linka. Stąd nie zrozumiałem za bardzo. To co czasami publikuje RK nie zawsze jest zgodne z prawdą, albo jest czystym bełkotem politycznym.
    Niestety niektóre portale bardzo często publikują różne oszczerstwa na niektórych ludzi, czy przedsiębiorstwa jak sam zauważyłeś. Nie tylko na temat Dolnego Śląska takie rzeczy wypisują, ale również i Górnego Śląska, czy Łódzkiego też, gdzie nie raz szkalowany był Bełchatów, czy też Rybnik i inne miasta ze względu na to, że mają elektrownie węglowe, ale nie będę się nad tym rozwodził, bo to długi i kontrowersyjny temat. Dobrze, że są ludzie tutaj na portalu, który dba o porządek aby nikt nie wrzucał linków do stron z przysłowiowym chlewem.
  • #19 marcin_f (2021-08-06 18:24:28)
    Niniejszym chciałem wyrazić ubolewanie z powodu kierunku, który – przeze mnie – przybrał ten wątek. Najpierw najzwyczajniej w świecie chciałem podzielić się informacją znalezioną w internecie i do tego potwierdzoną przez źródła anglo- i ukraińskojęzyczne. Następnie najzwyczajniej w świecie chciałem wyjaśnić, skąd w pierwszym moim poście wspomnienie o jakimś artykule. Nie byłem świadom tego, że wspomniany już tu portal, związany z branżowym miesięcznikiem, nie jest mile widziany na Bazie Kolejowej, nie zamierzałem też wzywać do tablicy osoby, która w ramach posiadanych uprawnień i zgodnie z wewnętrznymi regułami usunęła niepożądany odsyłacz ani kwestionować jej decyzji.
  • #20 (odp. na #19) wasiukibic (2021-08-06 18:51:39)
    Z mojej strony nie ma problemu. Staram się, aby moje działania były transparentne i jeżeli coś jest niezrozumiałe lub budzi kontrowersje, postaram się wyjaśnić co jest 5. Nie bijąc już dalej piany: może ktoś dotrze do innych stron internetowych, gdzie poruszono temat elektryfikacji odcinka?
  • #21 marcin_f (2021-08-06 20:33:39)
    https://lhs.com.pl/p… – tu jest wspomniane o wysokim stopniu zużycia obecnie używanych lokomotyw spalinowych; https://lhs.com.pl/p… – podpisanie listu intencyjnego Polska-Ukraina ws. wspólnej elektryfikacji Kowel – Izów – granica państwa – Hrubieszów; http://www.railpage.… – podjęcie prac elektryfikacyjnych przez Koleje Ukraińskie. Odsyłacz do rozporządzenia ws. zakupu m.in. wyposażenia podstacji trakcyjnej na 25 kV pisałem w #7.
  • #22 Tommt (2022-08-27 15:36:39)
    W związku z planami przejścia Ukrainy na rozstaw normalnotorowy, koncepcja budowy drugiego toru na linii nr 65 (LHS) staje się nieaktualna, a po zmianie rozstawu szyn LHS, linie normalnotorowe 66, 69 czy 72, biegnące równolegle staną się w tym momencie dwutorowe.
  • #23 113 (2022-08-27 17:21:32)
    Co? Tommt skąd masz takie informacje?

[Dodaj nowy komentarz]

Bardzo prosimy o zamieszczanie komentarzy merytorycznych i napisanych w sposób kulturalny. Dzięki temu czytanie ich będzie dla wszystkich przyjemniejsze. Redakcja zastrzega sobie prawo odrzucania, usuwania, bądź niezmieniającą merytorycznego przekazu ingerencję w treść komentarzy (moderację) bez podania przyczyny.

Linia kolejowa LHS: Most na rzece Bug – Sławków Południowy (SZ) (65)

Do zapisu

Trwa zapis, proszę czekać...